Amir Heydari Music - وبلاگ امیر حیدری

Amir Heydari Music - وبلاگ امیر حیدری

وبلاگ هواداران امیر حیدری تنظیم کننده
Amir Heydari Music - وبلاگ امیر حیدری

Amir Heydari Music - وبلاگ امیر حیدری

وبلاگ هواداران امیر حیدری تنظیم کننده

Naser Sadr - Cheshmaye Nazet

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا از ناصر صدر به نام چشمای نازت  
دانلود آهنگ چشمای نازت از ناصر صدر با کیفیت 320 و 128 به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین 

تنظیم، میکس و مسترینگ: امیر حیدری

Download New Music Naser Sadr - Cheshmaye Nazet  
دانلود آهنگ جدید چشمای نازت از ناصر صدر


 

Lyrics Cheshmaye Nazet Naser Sadr

متن آهنگ چشمای نازت ناصر صدر

——————————————–

با بی توجهی رنجیدی از من و
دست خودم نبود اخماتو بشکن و
سمت دلم بیا و چشمامو غم زده
آرامش منو اخمات به هم زده
کابوس قهر تو واسم تموم کن و
سمت دلم بیا اخماتو بشکن و
تو ناز که میکنی من عاشقت میشم
حس قشنگیه نازتو میکشم
چشمای نازتو با گریه هات نبند
دنیای تیره‌مو روشن کن و بخند
دست منو بگیر بازم نگام کن و
شکی نکن که من دوسِت دارم تورو
چشمای نازتو با گریه هات نبند
دنیای تیره‌مو روشن کن و بخند
دست منو بگیر بازم نگام کن و
شکی نکن که من دوسِت دارم تورو

♫♫♫♫
برگرد به اون روزا روزای خوبمون
اون که میخوای میشم اینجا پیشم بمون
تو ناز که میکنی من عاشقت میشم
حس ِ قشنگیه نازتو میکشم
چشمای نازتو با گریه هات نبند
دنیای تیره‌مو روشن کن و بخند
دست منو بگیر بازم نگام کن و
شکی نکن که من دوسِت دارم تورو
چشمای نازتو با گریه هات نبند
دنیای تیره‌مو روشن کن و بخند
دست منو بگیر بازم نگام کن و
شکی نکن که من دوسِت دارم تورو

ترانه آهنگ چشمای نازت ناصر صدر

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.