Amir Heydari Music - وبلاگ امیر حیدری

Amir Heydari Music - وبلاگ امیر حیدری

وبلاگ هواداران امیر حیدری تنظیم کننده
Amir Heydari Music - وبلاگ امیر حیدری

Amir Heydari Music - وبلاگ امیر حیدری

وبلاگ هواداران امیر حیدری تنظیم کننده

Hossein Tavakoli - Daryabam

 دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام دریابم با کیفیت بالا

تنظیم : امیر حیدری

 Download New Music By Hossein Tavakoli CalledDaryabam

 

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام دریابم عکس جدید حسین توکلی عکس ها و موزیک های جدید حسین توکلی

دانلود در ادامه مطلب

 

متن آهنگ حسین توکلی دریابم

 

بی تاب توام ماندم چه کنم بیا نفس گرفته بی هوایت

از من نگریز از من مگذر که از همه گذشته ام برایت

رفتی نگهم شد خیره به در چرا نگیری از دلم سراغی

من بی تو کس دیگر شده ام رقم بزن دوباره اتفاقی

دریابم ببین بی تابم ببین هر شبمو با گریه بدون تو میخوابم

ببین بعد تو مثل جاده ای رو به سرابم ببین بد خرابم

دریابم ببین بی تابم ببین دیده منو هر چی به غیر از تو عذابم

ببین بعد تو مثل نقشه ای نقشه بر آبم ببین بد خرابم

♫♫♫

چه کرده ای تو با دلم که از همه بریده ام

چه کرده ای که بعد تو یه روز خوش ندیده ام من

چه کرده ای که خسته ام به خاک و خون نشسته ام

چه کرده ای تو با دلم که این چنین شکسته ام من

دریابم ببین بی تابم ببین هر شبمو با گریه بدون تو میخوابم

ببین بعد تو مثل جاده ای رو به سرابم ببین بد خرابم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.